понеділок, 21 березня 2022 р.

 Колектив Бібліотеки-філії № 4 КЗ "Ужгородська публічна бібліотека" висловлює щирі слова вдячності за поетичні подарунки від Марії Якубишин, що дають можливість читачеві замислитися та наповнюють душу дивовижною поезією!

"Моя Муза молиться за мир"
А мені сьогодні щось не пишеться,
Жодне слово не тримає стрій
Усі задуми Вкраїною розбіглися
Моя Муза молиться за мир....
Моя Муза вірить в Перемогу!
Моя Муза вірить в Україну!
Вірить у її синів, як богів,
Що голіруч зупиняють міни.
Моя Муза усім серцем любить
Українського солдата й немовля,
Котрі народилися й воюють
Світять щирістю і стверджують життя.
Моїй Музі душу рве новинами
Про знекровлену розбоями країну
Про невинних діточок розстріляних
І про сивину старечу вбиту....
Моя Муза стала волонтерити.
Геть забула про своє призначення,
Має гіркий відчай геть відкинути ,
І вдихнути в небо нове значення.
Так, мені сьогодні геть не пишеться,
Але це вже зовсім не важливо.
Важливіше те, що Муза молиться!
Рани України зціляться!
Марія Якубишин
м. Ужгород


Немає коментарів:

Дописати коментар